Doprava již od 59 Kč
Doprava zdarma od 1000 Kč
30 dní na vrácení zboží
Odesíláme do 24 hodin

Obdrželi jste nekompletní nebo jiný produkt?

Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení e-mailem info@benami.cz nebo volejte na Zákaznickou linku : 777 766 797. Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní, nebo vykazuje nějaké vady.

Nekompletní výrobek

Zaměněný výrobek

číslo objednávky nebo faktury  číslo objednávky nebo faktury
přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem
popis co chybí.
popis produktu, který vám byl doručen

Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce.

Jak postupovat při reklamaci.

Výrobek zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila.

Druhá možnost : Stačí produkt nafotit, kde bude vidět vada a poslat na náš email info@benami.cz