TEPLÉ PONOŽKY >

Reklamace

Obdrželi jste nekompletní nebo jiný produkt?

Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení e-mailem info@benami.cz nebo volejte na Zákaznickou linku : 739 009 329. Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní, nebo vykazuje nějaké vady.

Nekompletní výrobek

Zaměněný výrobek

číslo objednávky nebo faktury  číslo objednávky nebo faktury
přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem
popis co chybí.
popis produktu, který vám byl doručen

Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce.

Jak postupovat při reklamaci.

Výrobek zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila.

Druhá možnost : Stačí produkt nafotit, kde bude vidět vada a poslat na náš email info@benami.cz