Reklamace
Obdrželi jste nekompletní nebo jiný produkt?
Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení e-mailem info@benami.cz nebo volejte na Zákaznickou linku : 739 009 329. Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní, nebo vykazuje nějaké vady.
Nekompletní výrobek |
Zaměněný výrobek |
číslo objednávky nebo faktury | číslo objednávky nebo faktury |
přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem | přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem |
popis co chybí. |
popis produktu, který vám byl doručen |
Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.
Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce.
Jak postupovat při reklamaci.
Výrobek zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila.
Druhá možnost : Stačí produkt nafotit, kde bude vidět vada a poslat na náš email info@benami.cz